Tuotamme Kelalle oman median verkkopalveluja, joiden ansiosta Kelan asiakkaat ja sidosryhmät ovat asiakaspolullaan aina oikean tiedon piirissä.
Olemme luoneet Kelalle henkilöasiakkaiden verkkopalvelun ja vaikuttajien ja sidosryhmien verkkopalvelun. Tuottamamme verkkopalvelut elämässä.fi ja sosiaalivakuutus.fi ovat osa Kelan asiakaspolkua. Verkkopalveluista on vahva linkitys kela.fi-palveluun. Verkkopalvelujen avulla Kela vaikuttaa julkisuuskuvaansa ja varmistaa ajatusjohtajuuden sosiaaliturvan kysymyksissä.
Elämässä.fi-verkkomedian keskeistä sisältöä ovat ihmisläheiset ja aidot asiakastarinat. Niiden herättämät tunteet vaikuttavat, aktivoivat, jättävät vahvan muistijäljen ja pidentävät kävijöiden oleskelua verkkopalvelussa.
Opastavan ja interaktiivisen sisällön (kyselyt, videot, artikkelit jne.) avulla vastataan asiakkaiden tarpeisiin ja ohjataan Kelan palvelupolun eri vaiheisiin, muun muassa kela.fi-verkkosivulle ja suoraan hakutoimintoihin.
Sivuilla on myös suosittu blogosfääri. Sivuilla bloggaavat niin asiakkaat kuin Kelan asiantuntijat. Asiantuntijat avaavat Kelan päätöksentekoa ja auttavat asiakasta.
Sisällöllä ja sen markkinoinnilla tavoitetaan myös asiakkaita, jotka eivät ole tietoisia palveluista, joihin heillä olisi oikeus. Sivustolla annetaan oikeaa tietoa huhutiedon ja verkossa liikkuvan väärän vertaistiedon vastapainoksi. Sivusto on myös erinomainen alusta sisältöjen jakelulle ja markkinoinnille.
Sisältöjä hyödynnetään ja jaellaan tehokkaasti kaikissa Kelan kanavissa. Tämä tuo myös selkeää kustannushyötyä sekä synergiaetuja.
Sivustoilla on kuukausittain yhteensä yli 100 000 kävijää.